Unbreakable INTRO


Treniruotės skirtos įvesti į UNBREAKABLE treniruočių ciklą. Treniruočių metu mokoma taisyklingai atlikti visus bazinius pratimus daromus UNBREAKABLE ir CICLE TRAINING treniruotėse. Pratimai ir jų deriniai nuolat keičiami, siekiant paruošti kūną įvairiam fiziniam krūviui. Niekada nesportavusiems panašaus tipo treniruotėse, siūlome pradėti nuo UNBREAKABLE INTRO treniruočių.

 
 

c 50-60 min.






Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Milita Norkutė, Povilas Šilaika

Unbreakable


Treniruotės metu atliekami įvairūs funkciniai bei ištvermės pratimai, svorių kilnojimas, gimnastikos ir sunkiosios atletikos elementai. Pratimai atliekami serijomis su poilsio pertraukomis arba per nustatytą laiko tarpą atliekant kuo daugiau pakartojimų. Papildomas dėmesys skiriamas ištvermei, jėgai, koordinacijai ir pusiausvyrai lavinti.
 
 

c 50-60 min.




Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Milita Norkutė, Povilas Šilaika

Power Club


Treniruočių programa susidedanti iš bazinių jėgos pratimų: štangos atkėlimai, pritūpimai, stūmimai, traukimai, bei olimpiniai štangos kėlimai.  Treniruočių metu didelis dėmesys skiriamas teisingai atlikimo technikai. Ši treniruotė puikus pasirinkimas tiems, kurie nori padidinti fizinę jėgą, jėgos ištvermę, koordinaciją, bei padidinti raumeninę masę.

 

c 50-60 min.

Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Povilas Šilaika

Circle Training


Rato principu atliekama bendro fizinio pasirengimo treniruotė. Treniruotės metu naudojami tam tikri poilsio ir darbo laiko intervalai, dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Papildomas dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenims stiprinti, jėgai ugdyti.

     

       

c 50-60 min.



Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Povilas Šilaika

– jėga

– ištvermė