Booty Lift


Treniruotė skirta sėdmenims stangrinti bei formuoti. Treniruotės metu dirbama su tiek su savo kūno svoriu, tiek su įranga. Dėmesys skiriamas šlaunims stangrinti, juosmens raumenims stiprinti. Treniruotės padeda atsikratyti celiulito bei sudeginti nereikalingus riebalus.

c 50-60 min.



Treneris: Dovilė Švedaitė

ABS Burner


Raumeniniam juosmens korsetui stiprinti skirta treniruotė. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Dėmesys skiriamas tiesiesiems ir išoriniams pilvo preso raumenims stiprinti, riebalams juosmens srityje mažinti.

      

c 50-60 min.

Treneris: Dovilė Švedaitė

Jėgos diržų treniruotė


Bendrojo fizinio pasiruošimo treniruotė, rekomenduojama mažiau judantiems, sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, taip pat su specialiais jėgos diržais. Dėmesys skiriamas nugaros, pilvo preso, giliesiems raumenims lavinti bei stiprinti, lankstumui didinti.

      

c 50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė, Matas Kravčionok

Unbreakable


Treniruotės metu atliekami įvairūs funkciniai bei ištvermės pratimai, svorių kilnojimas, gimnastikos ir sunkiosios atletikos elementai. Pratimai atliekami serijomis su poilsio pertraukomis arba per nustatytą laiko tarpą atliekant kuo daugiau pakartojimų. Papildomas dėmesys skiriamas ištvermei, jėgai, koordinacijai ir pusiausvyrai lavinti.

c 50-60 min.

Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Milita Norkutė, Povilas Šilaika

Get In Shape


Tai jėgos, ištvermės ir riebalų deginimo treniruotė, skirta stiprinti pagrindinius kūno rumenis. Treniruotės metu intensyviai dirba viršūtinės ir apatinės kūno dalies raumenys ( šlaunys, sėdmėnys, liemuo, rankos, nugara, presas), taip pat stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema. Treniruotės efektyvumui užtikrint naudojamas įvairus inventorius- gumos, svareliai, giros. Treniruotė skirta siekiantiems įvairių tikslų: tiem, kas nori numesti svorio, padailinti ar tiesiog palaikyti kūno formas.

 

c 50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė

Power Club


Treniruočių programa susidedanti iš bazinių jėgos pratimų: štangos atkėlimai, pritūpimai, stūmimai, traukimai, bei olimpiniai štangos kėlimai.  Treniruočių metu didelis dėmesys skiriamas teisingai atlikimo technikai. Ši treniruotė puikus pasirinkimas tiems, kurie nori padidinti fizinę jėgą, jėgos ištvermę, koordinaciją, bei padidinti raumeninę masę.

      

 

c 50-60 min.

Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Povilas Šilaika

– jėga

– ištvermė