Jėgos treniruotės yra vienos populiariausių, ir dažnai tampa atradimu įprastas treniruoklių sales pamėgusiems lankytojams. Šių treniruočių metu ugdome jėgą naudodami papildomus svorius , sunkiosios atletikos bei gimnastikos elementus. Profesionalių trenerių prižiūrimi, išmoksite taisyklingai atlikti įvairius pratimus, todėl rezultatų sieksite efektyviai ir su minimaliomis traumos galimybėmis.

Cross Training


Treniruotės metu atliekami įvairūs funkciniai bei ištvermės pratimai, svorių kilnojimas, gimnastikos ir sunkiosios atletikos elementai. Pratimai atliekami serijomis su poilsio pertraukomis arba per nustatytą laiko tarpą atliekant kuo daugiau pakartojimų. Papildomas dėmesys skiriamas ištvermei, jėgai, koordinacijai ir pusiausvyrai lavinti.
 

c50-60 min.




Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Šarūnas Leonavičius, Povilas Šilaika

Power Club


Treniruočių programa susidedanti iš bazinių jėgos pratimų: štangos atkėlimai, pritūpimai, stūmimai, traukimai, bei olimpiniai štangos kėlimai.  Treniruočių metu didelis dėmesys skiriamas teisingai atlikimo technikai. Ši treniruotė puikus pasirinkimas tiems, kurie nori padidinti fizinę jėgą, jėgos ištvermę, koordinaciją, bei padidinti raumeninę masę.

 

c50-60 min.

Treneris: Edvinas Vyšniauskas

Jėgos diržų treniruotė


Bendrojo fizinio pasiruošimo treniruotė, rekomenduojama mažiau judantiems, sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, taip pat su specialiais jėgos diržais. Dėmesys skiriamas nugaros, pilvo preso, giliesiems raumenims lavinti bei stiprinti, lankstumui didinti.

 

c 50-60 min.

Treneris: Šarūnas Leonavičius

Booty Lift


Treniruotė skirta sėdmenims stangrinti bei formuoti. Treniruotės metu dirbama su tiek su savo kūno svoriu, tiek su įranga. Dėmesys skiriamas šlaunims stangrinti, juosmens raumenims stiprinti. Treniruotės padeda atsikratyti celiulito bei sudeginti nereikalingus riebalus.

 

c 50-60 min.



Treneris: Justa Venslovaitytė
– jėga – ištvermė