Jėgos treniruotės yra vienos populiariausių, ir dažnai tampa atradimu įprastas treniruoklių sales pamėgusiems lankytojams. Šių treniruočių metu ugdome jėgą naudodami papildomus svorius , sunkiosios atletikos bei gimnastikos elementus. Profesionalių trenerių prižiūrimi, išmoksite taisyklingai atlikti įvairius pratimus, todėl rezultatų sieksite efektyviai ir su minimaliomis traumos galimybėmis.

Cross Training


Treniruotės metu atliekami įvairūs funkciniai bei ištvermės pratimai, svorių kilnojimas, gimnastikos ir sunkiosios atletikos elementai. Pratimai atliekami serijomis su poilsio pertraukomis arba per nustatytą laiko tarpą atliekant kuo daugiau pakartojimų. Papildomas dėmesys skiriamas ištvermei, jėgai, koordinacijai ir pusiausvyrai lavinti.

c 50-60 min.

Power Club


Treniruočių programa susidedanti iš bazinių jėgos pratimų: štangos atkėlimai, pritūpimai, stūmimai, traukimai, bei olimpiniai štangos kėlimai.  Treniruočių metu didelis dėmesys skiriamas teisingai atlikimo technikai. Ši treniruotė puikus pasirinkimas tiems, kurie nori padidinti fizinę jėgą, jėgos ištvermę, koordinaciją, bei padidinti raumeninę masę.

      

 

c 50-60 min.

Jėgos diržų treniruotė


Bendrojo fizinio pasiruošimo treniruotė, rekomenduojama mažiau judantiems, sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, taip pat su specialiais jėgos diržais. Dėmesys skiriamas nugaros, pilvo preso, giliesiems raumenims lavinti bei stiprinti, lankstumui didinti.

      
      
      

c 50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė

Get In Shape


Tai jėgos, ištvermės ir riebalų deginimo treniruotė, skirta stiprinti pagrindinius kūno rumenis. Treniruotės metu intensyviai dirba viršūtinės ir apatinės kūno dalies raumenys ( šlaunys, sėdmėnys, liemuo, rankos, nugara, presas), taip pat stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema. Treniruotės efektyvumui užtikrint naudojamas įvairus inventorius- gumos, svareliai, giros. Treniruotė skirta siekiantiems įvairių tikslų: tiem, kas nori numesti svorio, padailinti ar tiesiog palaikyti kūno formas.

 

c 50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė

Booty Lift


Treniruotė skirta sėdmenims stangrinti bei formuoti. Treniruotės metu dirbama su tiek su savo kūno svoriu, tiek su įranga. Dėmesys skiriamas šlaunims stangrinti, juosmens raumenims stiprinti. Treniruotės padeda atsikratyti celiulito bei sudeginti nereikalingus riebalus.

c 50-60 min.



Treneris: Justa Venslovaitytė

ABS Burner


Raumeniniam juosmens korsetui stiprinti skirta treniruotė. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Dėmesys skiriamas tiesiesiems ir išoriniams pilvo preso raumenims stiprinti.

      

c 50-60 min.

Treneris: Justa Venslovaitytė