Kardio (cardio) treniruotės pasižymi dideliu intensyvumu, todėl gerina širdies veiklą, didina ištvermę ir yra ypač populiarios tarp norinčiųjų numesti antsvorio. Nors tai nėra vienintelis būdas sulieknėti, bet intensyvių treniruočių metu sudeginamas ypač didelis kalorijų kiekis. Priklausomai nuo pasirinktos treniruotės, galėsite siekti ištvermės didinimo, bendros fizinės būklės gerinimo ar riebalų deginimo, svorio metimo.

NTC Endurance


Vidutinio intensyvumo treniruotė, skirta viso kūno raumenims stiprinti ir ištvermei ugdyti. Puikiai tinka mėgstantiems bėgioti, praktikuojantiems dviračių sportą ar plaukimą. Treniruotės metu dirbama su savo kūno ir laisvaisiais svoriais.

 

c 50-60 min.





Treneris: Liutauras Kasparavičius, Milita Norkutė

Circle Training


Rato principu atliekama bendro fizinio pasirengimo treniruotė. Treniruotės metu naudojami tam tikri poilsio ir darbo laiko intervalai, dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Papildomas dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenims stiprinti, jėgai ugdyti.

c 50-60 min.



Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Povilas Šilaika

Cardio Boxing


Visam kūnui stiprinti skirta treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas visam kūnui stiprinti, koordinacijai lavinti. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

     
         

c 50-60 min.


Treneris: Andrej Varencev

Nike Training Club


Tai unikali geriausių pasaulio atletų ir trenerių įkvėpta treniruočių programa. Daugiau kaip devyni milijonai pasaulio gyventojų 155 šalyse sportuoja pagal NTC treniruočių programą. Visam kūnui skirta intervalinė funkcinė NTC treniruotė padės atsikratyti nereikalingo viršsvorio bei sustiprinti visą kūną. Treniruotės metu atliekami profesionalų atrinkti efektyviausi pratimai ir jų junginiai, kurių metu lavinsite greitį, jėgą, ištvermę bei lankstumą. Treniruotė gali būti vedama ratu, poromis, formuojamos komandos, bei įvairios rungtys, todėl ši treniruotė niekada netaps nuobodi!

c50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė, Liutauras Kasparavičius

Get In Shape


Tai jėgos, ištvermės ir riebalų deginimo treniruotė, skirta stiprinti pagrindinius kūno rumenis. Treniruotės metu intensyviai dirba viršūtinės ir apatinės kūno dalies raumenys ( šlaunys, sėdmėnys, liemuo, rankos, nugara, presas), taip pat stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema. Treniruotės efektyvumui užtikrint naudojamas įvairus inventorius- gumos, svareliai, giros. Treniruotė skirta siekiantiems įvairių tikslų: tiem, kas nori numesti svorio, padailinti ar tiesiog palaikyti kūno formas.

c50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė
– jėga – ištvermė