Endurance


Vidutinio intensyvumo treniruotė, skirta viso kūno raumenims stiprinti ir ištvermei ugdyti. Puikiai tinka mėgstantiems bėgioti, praktikuojantiems dviračių sportą ar plaukimą. Treniruotės metu dirbama su savo kūno ir laisvaisiais svoriais.

 

c 50-60 min.





Treneris: Liutauras Kasparavičius

Circle Training


Rato principu atliekama bendro fizinio pasirengimo treniruotė. Treniruotės metu naudojami tam tikri poilsio ir darbo laiko intervalai, dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Papildomas dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenims stiprinti, jėgai ugdyti.

c 50-60 min.



Treneris: Edvinas Vyšniauskas, Liutauras Kasparavičius, Povilas Šilaika

Cardio Boxing


Visam kūnui stiprinti skirta treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas visam kūnui stiprinti, koordinacijai lavinti. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.

     

         

c 50-60 min.




Treneris: Regimantas Kičas

Get In Shape


Tai jėgos, ištvermės ir riebalų deginimo treniruotė, skirta stiprinti pagrindinius kūno rumenis. Treniruotės metu intensyviai dirba viršūtinės ir apatinės kūno dalies raumenys ( šlaunys, sėdmėnys, liemuo, rankos, nugara, presas), taip pat stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema. Treniruotės efektyvumui užtikrint naudojamas įvairus inventorius- gumos, svareliai, giros. Treniruotė skirta siekiantiems įvairių tikslų: tiem, kas nori numesti svorio, padailinti ar tiesiog palaikyti kūno formas.

c50-60 min.

Treneris: Milita Norkutė

– jėga

– ištvermė