Kovos menų elementais paremtos treniruotės dabar itin populiarios. Nenuostabu- tai itin efektyvus būdas nuvesti antsvorio dėl aukšto treniruotės intensyvumo ir didelio sudeginamo kalorijų kiekio. Taip pat šios treniruotės ugdo pasitikėjimą savimi, grūdina charakterį ir lavina savidiscipliną. Treniruotėse mokysitės bokso, kickbokso, Muay Thai kovos menų elementų, viską apjungsite pratimais presui ir nugarai sustiprinti.

Combat Fitness


Kovos menų pratimais paremta treniruotė. Treniruotės metu mokomasi kovos menų elementų (MuayThai), taisyklingo jų taikymo: smūgiuojama rankomis, alkūnėmis bei kojomis. Dėmesys skiriamas koordinacijai, vikrumui, greičiui ir jėgai lavinti. Treniruotės tinka norintiems sustiprėti, numesti svorio, išsiugdyti pasitikėjimą savimi.

 
   

c 60-90 min.




Treneris: Ričardas Kulis

Fight Club


Kovos menų pratimais paremta treniruotė. Treniruotės metu atliekami įvairūs kovos menų technikos elementai, lavinantys visus kūno raumenis. Papildomas dėmesys skiriamas tempimams, koordinacijai lavinti, bendram fiziniam pasirengimui.

 
 
 

c 50-60 min.




Treneris: Elanas Gaidzys

– jėga

– ištvermė