Kovos menų elementais paremtos treniruotės dabar itin populiarios. Nenuostabu- tai itin efektyvus būdas nuvesti antsvorio dėl aukšto treniruotės intensyvumo ir didelio sudeginamo kalorijų kiekio. Taip pat šios treniruotės ugdo pasitikėjimą savimi, grūdina charakterį ir lavina savidiscipliną. Treniruotėse mokysitės bokso, kickbokso, Muay Thai kovos menų elementų, viską apjungsite pratimais presui ir nugarai sustiprinti. Norėdami lankyti TIK K1/Kickboxing treniruotes, galite rinktis atskirą 55 EUR/mėn. narystę. Studentams/moksleiviams- 45 EUR/mėn.

 

K1 / Kickbox


K-1 tai kovos menų treniruotė, apimanti kelių skirtingų kovos menų, tokių kaip karatė ir boksas, metodus. K-1 labai dažnai technika, greitis ir laikas būna daug svarbesni už dydį ir jėgą. Treniruočių metu stiprėja visas kūnas, lavinama koordinacija, ugdoma ištvermė. Daugiausia dėmesio treneris skiria technikos tobulinimui, ypač smūgiavimui. Taip pat, stengiasi palaikyti draugišką atmosferą, kad tobulėti būtų žymiai lengviau.

c 60-90 min.




Sparta Gym treneris: Andrius Šipaila

Combat Fitness


Kovos menų pratimais paremta treniruotė. Treniruotės metu mokomasi kovos menų elementų (MuayThai), taisyklingo jų taikymo: smūgiuojama rankomis, alkūnėmis bei kojomis. Dėmesys skiriamas koordinacijai, vikrumui, greičiui ir jėgai lavinti. Treniruotės tinka norintiems sustiprėti, numesti svorio, išsiugdyti pasitikėjimą savimi.

c 60-90 min.




Treneris: Ričardas Kulis

Fight Club


Kovos menų pratimais paremta treniruotė. Treniruotės metu atliekami įvairūs kovos menų technikos elementai, lavinantys visus kūno raumenis. Papildomas dėmesys skiriamas tempimams, koordinacijai lavinti, bendram fiziniam pasirengimui. 
   

c50-60 min.




Treneris: Ričardas Kulis

Cardio Boxing


Visam kūnui stiprinti skirta treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu daugelis pratimų atliekami porose, naudojamos bokso pirštinės. Dėmesys skiriamas visam kūnui stiprinti, koordinacijai lavinti. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, treniruotės metu itin intensyviai deginamos kalorijos.  

c50-60 min.

Treneris: Andrej Varencev
– jėga – ištvermė