NIKE TRAINING CLUB IŠŠŪKIS – NESUSTABDOMA JĖGA

  Prisijunk prie NIKE TRAINING CLUB  iššūkio ir atskleisk savo NESUSTABDOMĄ JĖGĄ kartu su treneriais Milita, Liutauru ir Elanu.

TIKSLAS 

Prisijunk prie NTC bendruomenės, sportuok pagal geriausių pasaulio atletų ir trenerių sudarytą grupinių treniruočių programą ir pasiek įspūdingų rezultatų. NTC iššūkio tikslas sportuoti daugiau ir stipriau, tad suplanuok savo savaitę taip, kad pavyktų apsilankyti bent 3-4 NTC treniruotėse. Taip pat suplanuok savo savaitės treniruotes taip, kad pavyktų apsilankyti visų trijų tipų NTC treniruotėse ENDURANCE, STRENGTH, MOBILITY. Prisijunk prie NIKE TRAINING CLUB bendruomenės, sportuok NTC treniruotes, rink taškus ir atsiimk NIKE prizus.

LAIKOTARPIS

NTC iššūkis prasideda spalio 1 d. ir tęsis iki gruodžio 16 d.

11 savaičių NTC iššūkio programa išlaisvins tavo NESUSTABDOMĄ JĖGĄ ir pasiektas rezultatas bus akivaizdus.

TAŠKAI IR PRIZAI:

Sportuok NTC treniruotėse, rink taškus ir būk už tai apdovanotas.


10 treniruočių – 20% nuolaida visai NIKE kolekcijai
20 treniruočių – 30% nuolaida visai NIKE kolekcijai
30 treniruočių – 40% nuolaida visai NIKE  kolekcijai
40 treniruočių – 50% nuolaida visia NIKE kolekcijai ir speciali NTC iššūkio dovana

Nuolaida galioja su NTC iššūkio dalyvio kortele, surinkus atitinkamą skaičių taškų, NIKE parduotuvėje, PC Akropolyje, Vilniuje. Nuolaida galima pasinaudoti tik vieną kartą ir ji taikoma nuo pradinės prekės vertės. Nuolaida pasinaudoti galima iki 2018.12.31.

TRENIRUOTĖS:

Prisijunk prie NTC treniruočių GET FIT sporto akademijoje DELFI sporto centre.

PIRMADIENIS

ANTRADIENIS

TREČIADIENIS

KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

ŠEŠTADIENIS

SEKMADIENIS

12:00-12:50

NTC ENDURANCE

Liutauras Kasparavičius

19:00-19:50

NTC ENDURANCE

Elanas Gaidzys

12:00-12:50

NTC STRENGTH

Milita Norkutė

18:00-18:50

NTC ENDURANCE

Milita Norkutė

12:00-12:50

NTC MOBILITY

Liutauras Kasparavičius

10:00-10:50

NTC ENDURANCE

Liutauras Kasparavičius

12:00-12:50

NTC STRENGTH

Liutauras Kasparavičius

17:00-17:50

NTC STRENGTH

Milita Norkutė

 

17:00-17:50

NTC STRENGTH

Liutauras Kasparavičius

 

17:30-18:20

NTC MOBILITY

Milita Norkutė

 

 

 

NTC treniruotės jau prasidėjo, tačiau NTC iššūkis ir taškų rinkimas prasidės nuo spalio 1 d. 

 

TRENERIAI

Liutauras Kasparavičius

Liutauras Kasparavičius

Milita Norkutė

Milita Norkutė

Elanas Gaidzys

Elanas Gaidzys

KAIP PRISIJUNGTI?

  1. Pasiimk NIKE TRAINING CLUB iššūkio dalyvio kortelę, kurią įteiks treneris, apsilankius NTC treniruotėje.
  2. NTC iššūkyje gali dalyvauti tik GET FIT narystę turintys asmenys. Jei abonemento dar neturi, rinkis sau palankiausią variantą čia 
  3. Sportuok pasirinktose NTC treniruotėse kartu su treneriais Milita, Liutauru ir Elanu.
  4. Už kiekvieną aspsilankymą NTC treniruotėje gauk po 1 tašką. Tašką pažymės treniruotę vedęs treneris.
  5. Rink taškus ir atsiimk NIKE prizus. O svarbiausia, džiaukis puikia savo savijauta, forma ir NESUSTABDOMA JĖGA.

REZERVUOK SAU VIETĄ SALĖJE IR GAUK PIRMĄ TAŠKĄ!

Iššūkyje gali dalyvauti tik GET FIT narystes turintys asmenys.

Nori sportuoti su mumis? Prisijunk iki spalio 1 d. ir mokėk už abonementą žymiai pigiau.

Pirkti

 

KAS YRA NTC IŠŠŪKIS?

NTC yra grupinės treniruotės, kurias įkvėpė profesionalus sportas. Šios treniruotės modifikuotos pagal pasaulinio ryškumo atletų treniruočių metodus ir kurtos kartu su Nike Master statusą turinčiais treneriais ir Nike Performance Taryba. Tai skatina atletus* pradėti tikslingesnes treniruotes, vertinti poilsį ir atsistatymo periodą treniruočių procese. Svarbiausia tampa –  ne kiek laiko tu praleidi sporto salėje, svarbiausia yra treniruočių kokybė, tikslas ir balansas viso proceso metu. 


NTC treniruotėse yra naudojama skirtinga įranga (svarmenys, ritiniai, kilimėliai, svarsčiai, elastinės juostos ir kita) ir kūno svoris. Treneriai siūlo įvairius sudėtingumo lygius, tad tu visada galėsi nuspręsti ar šiandien atiduosi visas jėgas, ar pasitaupysi rytojui. Mes vertiname komandinį darbą, tad darbas poromis atliekant pratimus įvairiais metodais yra mūsų treniruočių dalis. Kartas nuo karto treniruotės vyksta RATO** principu. Nesijaudink, jei tu nenori dirbti poroje – visuomet galėsi treniruotis vienas.


NTC Iššūkis yra 2,5 mėnesių programa, kurią sukūrė Nike treneriai ir kuri sujungia skirtingus NTC tipus, taip padedant tau organizuotai sugrįžti į treniruočių procesą.
Šio iššūkio metu mes skatiname tave sujungti skirtingus treniruočių tipus, treniruotis kaip įmanoma daugiau ir pasiūlyti savo kūnui skirtingus krūvius ir saugų tobulėjimą.

Mes didžiausią dėmesį skiriame 3 treniruočių grupėms: IŠTVERMĖS, JĖGOS ir LANKSTUMO, kurios NTC Iššūkio metu atletui* suteiks gerai subalansuotą treniruočių apkrovą. Kiekviena treniruočių sesija yra sukoncentruota į vieną iš šių grupių ir užtikrina viso kūno treniruotę. Treneris pateiks visų pratimų  modifikacijas (sumažins/padidins krūvį), tad visi skirtingų pajėgumų atletai* yra laukiami!

Prisijungti prie Iššūkio gali bet kuriuo metu. Jei negali pradėti nuo spalio,  gali prisijungti tuomet, kai pasijusi pasiruošęs. Prieš treniruotes pasikonsultuok su treneriu ir susipažink su sistema.

Prisijungimas prie Iššūkio yra savanoriškas, tad norėtume paprašyti išsirinkti tinkamą treniruočių krūvį, atitinkantį dabartinį tavo pasiruošimą. Jei tu nesitreniruoji ilgesnį laiko tarpą, nepatariame pradėti nuo 5 treniruočių per savaitę. Jei nežinai nuo ko pradėti – būtinai pasikonsultuok su treneriu ir kartu nustatykite tavo pasiruošimo lygį. Tai nėra varžybos – sveikata svarbesnė už renkamus taškus!

*Jei turi kūną – tu esi atletas.

NTC MOBILITY/ MOBILUMAS

Tipas: treniruotės, padedančios judėti sklandžiau, įgijant geresnį kūno balansą.
Skirtos: pradedantiesiems, sportuojantiems ir pažengusiems.

NTC MOBILUMO treniruotės yra žemesnio intensyvumo užsiėmimai, paremti jėgos elementais, sukoncentruotais į tavo lankstumą ir stabilumą, padedančiais judėti sklandžiau, po krūvių atsigauti greičiau ir jaustis geriau tiek treniruočių, tiek kasdienės veiklos metu. Mes naudojame įvairius treniruočių metodus – darbas su kūno svoriu, su svarmenimis, elastinėmis juostomis, ritiniais, statinio ir dinamiško tempimo pratimai – viskas, kas padės patobulinti tavo judėjimą sporte ir kasdienybėje. Norint pagerinti tavo fizinę būseną, pirmiausia tavo kūnas turi tinkamai judėti – daugybė jėgos treniruočių reikalauja beskausmio judėjimo visomis kryptimis. Tai ir yra pagrindinis MOBILUMO treniruočių tikslas.

NTC ENDURANCE / IŠTVERMĖ

Tipas: viso kūno treniruotės.
Skirtos: pradedantiesiems, sportuojantiems ir pažengusiems

NTC IŠTVERMĖS treniruotės skirtos visam kūnui, jas sudaro bėgimo pratimai, šuoliai, reakcija ir judėjimas įvairiomis kryptimis. Išlaikyk aukštą širdies ritmą ir nesustok, taip padidinsi savo gebėjimą dirbti ilgiau ir aukštesniame intensyvumo lygyje. Šios treniruotės yra panašios į Aukšto Intensyvumo Treniruotes, arba atsižvelgus į išsikeltus tikslus – klasikines intervalines treniruotes. Kiekviena treniruotė suteiks platų pratimų spektrą, suderinant poilsį ir sportą.
Kiekvienas atletas* pasirenka savo ritmą, pratimo sudėtingumo lygį nustatys treneris.
Jei tai tavo pirmoji IŠTVERMĖS treniruotė, prašome prieš jos pradžią pasikonsultuoti su treneriu.

 

NTC STRENGTH / JĖGA

Tipas: jėgos treniruotės
Skirtos: pradedantiesiems, sportuojantiems ir pažengusiems

NTC JĖGOS treniruotės sujungia individualias, grupines ir poros pratimus, taip užtikrinant aukšto lygio treniruotę visam kūnui. JĖGOS treniruotės didesnį dėmesį skiria mažesniam pakartojimų skaičiui, bet didesniems svoriams – taip siekiama užtikrinti tavo tvirtumą kasdieniame gyvenime. Sustiprėk ir užsiaugink raumenis atlikdamas pasipriešinimo, darbo su kūno svoriu, darbo su partneriu, pratimus. Ši treniruotė yra panaši į aukšto intensyvumo treniruotes, tik labiau sukoncentruota į svorių kėlimą ir judėjimą nustatytu laiko intervalu.