Užduok klausimą treneriui



Cross training ir Circle training treniruočių TRENERIS
Kaip vyskta treniruotės: pagal kiekvieno asmeninius poreikius ir tikslus.
Treniruočių vieta: Get Fit, Ozo gatvė, Vilnius.
Treniruočių laikas: suderinamas Jums patogiausias laikas.
Treniruotės kaina: nuo 25 €, mažoms grupėms (iki 4 asmenų) taikomos nuolaidos.


Gimimo metai: 1993 m.

Ūgis: 172 cm

Svoris: 79 kg

Batų dydis: 42

Akių spalva: mėlynai pilkos

Bicepso / tricepso apimtis: kintanti


  • Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija – Moderniųjų gynybos technologijų vadyba
  • Šiuo metu studijuoju Lietuvos sporto universitete – Treniruočių sistemas (atletinį rengimą).
  • Nuo 2016 metų dirbu sporto treneriu, vedu grupines bei asmenines treniruotes. Asmenines treniruotes pradedu nuo kūno testavimo, kurio pagalba nustatau silpnąsias vietas ir treniruočių metu jas sustiprinam.
  • Dziudo ir sambo imtynes sportavau nuo mažens, buvau Lietuvos čempionatų prizininkas ir įvairių turnyrų nugalėtojas.
  • Žaidžiau Šiaulių regbio komandoje „Vairas“ 2 sezonus
  • Ne kartą dalyvavau CrossFit ir triatlono varžybose.
  • CrossFit Level – 1 trainer
  • EQF Level 3 Fitness instructor
  • ISSA specialist in strength & conditioning.

Sportas gyvenime: nuo kada sportuoji? Ką sportavai?
Sportuoju nuo 8 metų ir bandžiau įvairias sporto šakas. Nuo 8 iki 17 metų lankiau dziudo imtynes, dalyvavau varžybose, nuo 16 metų žaidžiau regbį. CrossFit tipo treniruotes atradau dar mokykloje, šiuo sportu dažniau ar rečiau užsiimu iki šiol.

Kas įkvėpė sportuoti?

Nuo mažens matydavau sportuojantį vyresnįjį brolį, todėl man nekilo klausimų sportuoti ar ne, klausimas iškeltas buvo tėvams „nuo kada galiu lankyti dziudo treniruotes“.
 
Kuo vaikystėje svajojai būti užaugęs?
Kareiviu.
 
Kodėl tapai treneriu?
Studijuojant teko vesti įvairias sporto treniruotes/pratybas ir net nepajutau, kaip pradėjau daugiau apie tai skaityti, domėtis ir galvoti apie trenerio darbą.
 
Kas motyvuoja keltis anksti rytą ir plušėti iki vėlyvo vakaro?
Žmonių motyvacija siekti savo tikslų – tai motyvuoja rytais keltis ir pradėti dieną.
 
Mėgstamiausias pratimas, kurį gali kartoti ir kartoti?
Turkiškas atsikėlimas (angl. turkish get-up)
 
Silpniausia tavo kūno vieta?
Pėdos.
 
Kaip save matai po penkerių metų?
Matau save kaip dar aukštesnio lygio trenerį, sportuojančių žmonių/atletų apsuptyje.
 
Ar turi mėgstamiausią sportininką?
Richardas Stankus (brolis) ir Virgilijus Alekna.
 
Gyvenimo credo?
Gera sveikata yra brangiau ir už auksą, o stiprus kūnas – už nesuskaičiuojamus turtus.
 
Kodėl GET FIT?
Naujas iššūkis.
 
Patarimas sportuojantiesiems:
1. Poilsis
2. Sveika mityba
3. Treniruočių nuoseklumas
4. Psichologinis nusiteikimas pasiekti rezultato