Nike Training Club

Kas yra Nike Training Club?

NTC yra treniruočių grupė, įkvėpimą semianti iš profesionalaus sporto, kurią adaptuoti padeda pasaulinės šlovės susilaukę atletai, pritaikę savo patirtį ir metodiką, kartu su Nike Master treneriais ir Nike Performance Council komanda. Tai skatina pradėti sportuoti tikslingai, vertinti poilsį ar reabilitaciją treniruočių procese. Svarbu ne kiek laiko tu sportuoji – svarbu sportavimo kokybė ir sporto bei poilsio balansas.

NTC treniruotėse naudojama skirtinga įranga (svarelius, giras, kilimėlius, papildomus svorius, elastines juostos ir kt) ir jūsų kūno svoris. Treneriai siūlo įvairias treniruočių modifikacijas, tad gali pasirinkti ar treniruosiesi įprastai, ar spausi iki paskutinio prakaito lašo. Mes vertiname komandinį darbą, tad pratimai su partneriu ar mažose grupelėsi yra tapę treniruočių sesijos dalimi. Tačiau nesijaudink,jei tau nepatinka – gali treniruotis vienas.

 

Prisijunk prie NIKE TRAINING CLUB bendruomenės ir išbandyk naujas NTC treniruotes NEMOKAMAI Vingio parke su GET FIT treneriais Milita, Liutauru ir Elanu. 

Sportuok NTC treniruotėse, rink taškus ir būk apdovanotas NIKE ir GET FIT dovanomis. Treniruotės vyks kiekvieną ketvirtadienį 19:00 val. Vingio parke, priešais estradą.

Daugiau apie nemokamas treniruotes


NTC MOBILUMAS

Paskirtis: pagerina judesių atlikimą, stabilumą ir lankstumą – padeda greičiau reabilituotis

Tinka: pradedantiesiems, pažengusiems

NTC MOBILUMO treniruotės yra vidutės apkrovos, sukoncentruotos į kūno judesių, lankstumo ir stabilumo tobulinimą. Šių treniruočių tikslas yra išmokyti atletus atlikti tinkamus pratimus, padėsiančius geriau jaustis ir judėti. Mobilumo treniruotė pagerina judesius, pojūčius ir padeda reabilituotis atliekant minkštųjų audinių pratimų kombinacijas ir statinius-dinaminius tempimus su skirtinga įranga (svoriai, roll’ai, elastinės juostos ir kita) ir tavo kūno svoriu. Taip užtikrinami geri rezultatai ir sumažinama traumų rizika. Ši treniruotė neturi būti varginanti ir intensyvi, jos tikslas yra padėti sportuojantiems greičiau reabilituotis ir pasiruošti būsimoms treniruotėms.

NTC IŠTVERMĖ

Tipas: Viso kūno lavinimas

Tinka: pradedantiesiems ir pažengusiems

NTC IŠTVERMĖS treniruotės koncentruojasi į viso kūno lavinimą, įtraukiant daugiau bėgimo pratimų, šuolių, reakcijos ir judėjimo visomis kryptimis. Išlaikyk aukštą širdies ritmą ir nesustok, taip pagerinsi savo pajėgumą sportuoti aukštesniu lygiu ir tai daryti ilgesnį laiko tarpą. Šios treniruotės yra panašios į HIIT aukšto intensyvumo treniruotes arba, priklausomai nuo treniruočių tikslo, į klasikines intervalines treniruotes. Šioje treniruotėje apstu sporto šakų įkvėptų pratimų ir darbo su partneriu, supinant darbo ir poilsio režimus. Kiekvienas atletas pasirenka savo tempą, o pratimų modifikacijas pateiks jūsų treneris.

Jei tai yra tavo pirmoji IŠTVERMĖS treniruotė, prašome apie tai pranešti treneriui prieš treniruotę.

NTC JĖGA

Tipas: Jėgos treniruotės

Tinka: pradedantiesiems ir pažengusiems

NTC JĖGOS treniruotės yra skirtos viso kūno lavinimui, dirbant individualiai, su partneriu ar komanda. Treniruočių tikslas yra suteikti tinkamą viso kūno pasirengimą. JĖGOS treniruotės koncentruojasi į retesnį pratimų kartojimą ir didesnį svorį – drauge tai užtikrina kūno tvirtumą kasdieniniame gyvenime. Sustiprėk ir užsiaugink raumenis atlikdamas pasipriešinimo, darbo su kūno svoriu ir darbo su partneriu pratimus. Šios treniruotės būna nuo vidutinio intensyvumo iki aukšto intensyvumo, svarbu skirti vienodą dėmesį svorių kėlimui ir judėjimui tarpuose. Treniruotė dažniausiai vyksta rato principu, bet vyksta ir reguliarios grupės formatu.

TRENERIAI

Liutauras Kasparavičius

Liutauras Kasparavičius

Milita Norkutė

Milita Norkutė

Elanas Gaidzys

Elanas Gaidzys

Tvarkaraštis

VINGIO Sporto Centras / M. K. Čiurlionio g. 100 / 50-60 min.

  • Antradienis 18:00
  • Ketvirtadienis 18:00

DELFI Sporto Centras / Ozo g. 14C / 50-60 min.

  • Pirmadienis 17:00
  • Trečiadienis 17:00
  • Penktadienis 17:30

 

Registracija

Tvarkaraštis