Balance Set


Balansui lavinti ir  traumų profilaktikai skirta treniruotė. Treniruotės metu atliekami dinaminiai tempimo, bėgimo, jėgos ir statiniai pratimai su savo kūno svoriu bei specialia įranga. Dėmesys skiriamas viso kūno raumenims lavinti bei stiprinti.

  

  

c 50-60 min.


Treneris: 
Regimantas Kičas, Matas Kravčionok

YOGA, tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui. Ji sumažina stresą, gerina koordinaciją ir širdies darbą, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą. YOGA užsiėmimų metu emociškai pailsima, dingsta įtampa, gerėja nuotaika, apsivaloma nuo toksinų, gerėja medžiagų apykaita. Treniruotės tinkamos įvairaus amžiaus žmonėms nepriklausomai nuo jų fizinio pasirengimo.

c 50-60 min.


Treneris: Renata Malina

Kūno giliųjų raumenų lavinimo treniruotė. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, atliekami įvairūs jėgos ir tempimo pratimai. Dėmesys skiriamas taisyklingai laikysenai formuoti, koordinacijai lavinti, traumų profilaktikai.

c 50-60 min.


Treneris: 
Renata Malina

Mobility


Treniruotė, skirta traumų prevencijai bei reabilitacijai. Treniruočių metu dirbama su savo kūno svoriu, volais, gimnastinėmis gumomis ir kita įranga. Dėmesys skiriamas kūno lankstumo ir sąnarių paslankumui gerinti bei lavinti.

c 50-60 min.


Treneris: Renata Malina

– jėga

– ištvermė