Žemo intensyvumo treniruotės tinkamos visiems: tiek pradedantiems sportuoti ar po ilgos pertraukos, tiek aktyviai sportuojantiems ir norintiems atstatyti normalų raumenų tonusą. Šių treniruočių metu mokysimės tokių įgūdžių kaip balansas, stiprinsime vidinius raumenis, mažinsime stresą, tobulinsime koordinaciją bei lankstumą.
YOGA, tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui. Ji sumažina stresą, gerina koordinaciją ir širdies darbą, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą. Užsiėmimų metu emociškai pailsima, dingsta įtampa, gerėja nuotaika, apsivaloma nuo toksinų, gerėja medžiagų apykaita. Treniruotės tinkamos įvairaus amžiaus žmonėms nepriklausomai nuo jų fizinio pasirengimo. YOGA derinant kartu su aukšto intensyvumo treniruotėmis, pasieksite geresnių rezultatų, sumažionsite traumų tikimybę ir lengviau atsistatysite po treniruočių.

c 50-60 min.


Treneris: Aigustė Karaliūnaitė

NTC Mobility


Treniruotė, skirta traumų prevencijai bei reabilitacijai. Treniruočių metu dirbama su savo kūno svoriu, volais, gimnastinėmis gumomis ir kita įranga. Dėmesys skiriamas kūno lankstumo ir sąnarių paslankumui gerinti bei lavinti.

c 50-60 min.


Treneris: Milita Norkutė, Liutauras Kasparavičius
– jėga – ištvermė