Žemo intensyvumo treniruotės tinkamos visiems: tiek pradedantiems sportuoti ar po ilgos pertraukos, tiek aktyviai sportuojantiems ir norintiems atstatyti normalų raumenų tonusą. Šių treniruočių metu mokysimės tokių įgūdžių kaip balansas, stiprinsime vidinius raumenis, mažinsime stresą, tobulinsime koordinaciją bei lankstumą.

Pilates-giliųjų raumenų lavinimo treniruotė. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, atliekami įvairūs jėgos ir tempimo pratimai. Dėmesys skiriamas taisyklingos laikysenos formavimui, koordinacijos lavinimui, traumų profilaktikai. Treniruotės ypač tinka žmonėms, patiriantiems nugaros skausmus ar dirbantiems sėdimą darbą.

c 50-60 min.


Treneris: Margarita Tinfavičienė

Lunch YOGA- puikus būdas atgauti jėgas dienos metu, treniruotės gerina susikaupimą, darbingumą, virškinimą ir nuotaiką.
Didelis dėmesys skiriamas pečių, kaklo, krūtinės sritims, apatinei nugaros daliai kas gerina laikyseną bei itin aktualu dirbantiems sėdimą darbą. YOGA derinant kartu su aukšto intensyvumo treniruotėmis, pasieksite geresnių rezultatų, sumažinsite traumų tikimybę ir lengviau atsistatysite po treniruočių.

c 50-60 min.


Treneris: Lina Logvin, Aistė Margė

Treniruotės, skirtos gelbėti šiuolaikinio žmogaus funkcinių judesių sutrikimus, šalinti dėl to atsiradusias skausmo priežastis. Jos metu atliekami pratimai, apimantys viršutinės ir apatinės kūno dalies raumenis, stiprina raumenų jėgą, didina ištvermę, kūno stabilumą ir koordinaciją, palaiko ir gerina sąnarių judrumą. Taip pagerinama bendra savijauta, lankstumas, mažinami skausmai ir pagerinama visa kūno judėjimo funkcija. Treniruotė – žemo inetnsyvumo, todėl puikiai tinka visiemas – aktyviai sportuojantiems ir judantiems šiek tiek mažiau..

c 50-60 min.


Treneris: Monika Milieškaitė

YOGA, tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui. Ji sumažina stresą, gerina koordinaciją ir širdies darbą, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą. Užsiėmimų metu emociškai pailsima, dingsta įtampa, gerėja nuotaika, apsivaloma nuo toksinų, gerėja medžiagų apykaita. Treniruotės tinkamos įvairaus amžiaus žmonėms nepriklausomai nuo jų fizinio pasirengimo. YOGA derinant kartu su aukšto intensyvumo treniruotėmis, pasieksite geresnių rezultatų, sumažionsite traumų tikimybę ir lengviau atsistatysite po treniruočių.

c 50-60 min.


Treneris: Lina Logvin
– jėga – ištvermė