Žemo intensyvumo treniruotės tinkamos visiems: tiek pradedantiems sportuoti ar po ilgos pertraukos, tiek aktyviai sportuojantiems ir norintiems atstatyti normalų raumenų tonusą. Šių treniruočių metu mokysimės tokių įgūdžių kaip balansas, stiprinsime vidinius raumenis, mažinsime stresą, tobulinsime koordinaciją bei lankstumą.

Balance + Strength


Treniruotė skirta giliųjų raumenų stiprinimui, pusiausvyros, lankstumo bei laikysenos gerinimui. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, atliekami įvairūs jėgos ir tempimo pratimai. Dėmesys skiriamas taisyklingai laikysenai formuoti, koordinacijai lavinti, traumų profilaktikai. Gali būti naudojamos priemonės: roll’ai (volai), gimnastiniai kamuoliai.

  

  

c 50-60 min.


Treneris: 
Eglė Žvirblytė

YOGA, tai efektyvi antistresinė priemonė šiuolaikiniam žmogui. Ji sumažina stresą, gerina koordinaciją ir širdies darbą, vysto jėgą ir lankstumą, palaiko raumenų tonusą. YOGA užsiėmimų metu emociškai pailsima, dingsta įtampa, gerėja nuotaika, apsivaloma nuo toksinų, gerėja medžiagų apykaita. Treniruotės tinkamos įvairaus amžiaus žmonėms nepriklausomai nuo jų fizinio pasirengimo.

c 50-60 min.


Treneris: Renata Malina

Kūno giliųjų raumenų lavinimo treniruotė. Treniruotės metu dirbama su savo kūno svoriu, atliekami įvairūs jėgos ir tempimo pratimai. Dėmesys skiriamas taisyklingai laikysenai formuoti, koordinacijai lavinti, traumų profilaktikai.

c 50-60 min.


Treneris: 
Renata Malina

Mobility


Treniruotė, skirta traumų prevencijai bei reabilitacijai. Treniruočių metu dirbama su savo kūno svoriu, volais, gimnastinėmis gumomis ir kita įranga. Dėmesys skiriamas kūno lankstumo ir sąnarių paslankumui gerinti bei lavinti.

c 50-60 min.


Treneris: Renata Malina
– jėga – ištvermė